środa, listopada 07, 2007

I stała się światłość

O, klękajcie narody, oto bowiem nadejszla wiekopomna chwila!
Twardzi i szlachetni na co dzień mężczyźni płaczą teraz jak bobry, kobiety na zmianę śmieją się nerwowo lub mdleją, zdezorientowane i głodne dzieci pochlipując biegają w poszukiwaniu rodziców, na ulicach samochody wpadają na siebie w nieładzie, ptaki wracają z ciepłych krajów, psy wspinają się na firanki, Andrzej z obłędem w oczach wdziera się do sejmu, koty szczekają, słońce wschodzi po zmierzchu, Microsoft udostępnia wszystkie swoje kody źródłowe, Żydzi bratają się z Arabami - świat oszalał!

Ale dlaczego?!
Co się stało?!
Co teraz z nami będzie?!
Kto za to odpowiada?!

Spokojnie!
Nie lękajcie się powiadam, albowiem to Skajp udostępnił betę 2.0 swojego produktu, który - uwaga - umożliwia rozmowy wideo!!!

Tyle czasu na to czekałem, że chyba zaraz znów się rozpłaczę.
Testuj się kto może!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

No ja sobie chyba kamrekę kupię, i wideo będe prowadzić :P no i jeszcze słuchawki z mikrofonem, kurde to dobry pomysł zamiast klepac z kumplem w klawisze po prostu będe mieć konferencje wideo dobry pomysł xD.

Mistrz Muto pisze...

Ja kamerkę kupiłem już kilka misięcy temu naiwnie zakładając, że linuxowa wersja skajpa umożliwia wideokonferencje. Po zderzeniu z okrutną rzeczywistością "trochę" się wkurzyłem ;)
Ale nie ma tego złego - przynajmniej po drodze przetestowałem WengoPhone'a, a w końcu chodzi o to by promować niezależne idee i walczyć z monopolem wszelakim :D